niedziela, 3 lutego 2013

Dziekuje i Przepraszam! :)

Witam wszystkich! 
Niestety w tym okresie mam kilka problemow rodzinnych wiec nie mam za duzo czasu zeby pisac rozdzialòw. Nastepny rozdzial powinien sie pojawic za ok. tydzien. Bardzo przepraszam. 
Zapewniam ze nastepny rozdzial bedzie fajny. 

P.s. Po kilku dniach postanowilam sprawdzis jak sie miewa moj blog...i szczeki szukalam na podlodze...ponad 1000 wyswietlen?!?! 
Jestem was wszystkim naprawde bardzo wdzieczna. To prawda moze to nie jest az taka wysoka liczba ale dla mnie bardzo duzo znaczy. 
Do zobaczenia!



4 komentarze:

  1. mam nadzieje ze te rodzinne problemy szybko rozwiazesz i wrocisz szybko do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obiecuję, że rozdziały nadrobię w najbliższym czasie. Ferie, więc będzie czas :) Mam nadzieję, że te problemy rodzinne to nic poważnego i wszystko się wyjaśni, i będzie dobrze. :)


    Tymczasem zapraszam na dziesiąty rozdział. http://siatkowka-w-rytmie-rock-n-rolla.blogspot.com/
    oraz http://prawda-czy-klamstwo.blogspot.com/

    Pozdrawiam, Inna.

    OdpowiedzUsuń